English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Saturday, November 13, 2010

Durere

Cand am venit la tine mi-a iesit in cale tristetea
Si m-a condus pe vechiul drum poate mai mult ca niciodata
Credeam ca nu o sa mai ajung in locurile stiute de mine
Dar acum mi se pareau atat de straine …
Mi-e straina privirea tuturor si-o inteleg ca vrea sa para buna
Nimeni insa nu reuseste sa-si joace acest rol, ma doare teatrul lor
Voi pleca cat de curand, nu mai rezist ca sa-i ascult
E prea mult cand eu nu vreau nimic.

1 comment:

  1. Buna ziua!
    ONmusique.info este un proiect nou cu scop informativ. Ne-am propus să venim cu cele mai noi ştiri din muzică, recenzii de albume, concerte şi, de ce nu, filme, interviuri cu artişti români şi străini. Sustine proiectul ONmusique.info si alatura-te echipei noastre! ONmusique cauta sa-si largeasca echipa formată din oameni cu experienţă, ambiţioşi, talentaţi şi dornici de muncă; asadar, daca doresti sa te alaturi, trimite un e-mail la onmusique@yahoo.com. ONmusique...Pentru ca muzica apartine tuturor Felicitari pentru blog!Multumesc pentru timpul acordat! Cu Stima Dan!

    ReplyDelete